نماشویی

نماشویی از جمله کارهای ضروری و مهمی است که این روزها برای حفظ ظاهر و زیبایی ساختمان‌ها و زدودن آلودگی و کثیفی‌های آن با کمک تیم متخصص در این زمینه انجام می‌شود. نماشویی روش‌های مختلفی دارد که انجام هر کدام از این روش‌ها به موارد مختلفی بستگی دارد. اما یک مجموعه فعال در زمینه نماشویی باید روش مناسب و درست را انتخاب کند تا هنگام انجام عملیات شستشوی ساختمان آسیبی به آن وارد نشود. بنابراین، اگر مواد شوینده، تجهیزات مرتبط یا روش شستشو مناسب و اصولی نباشد قطعا باعث تخریب و آسیب به بافت ساختمان می‎شود. تیم کارویس با تجربه و تخصص بالایی که در این زمینه دارد، بهترین و باکیفیت‌ترین متریال لازم را برای انجام عملیات نماشویی ساختمان به کار می‌برد تا به دور از هر گونه آسیب یا مشکلی این کار انجام شود. ازاین‌رو، شستشوی نما مانند هر کار دیگری ترفندهای خاص خود را دارد که لازم است پس از انجام آن به کار برده شود که در ادامه به توضیح در رابطه با ترفندهای بعد از نماشویی ساختمان می‌پردازیم.

ترفندهای بعد از نماشویی ساختمان

همانطور که گفته شد نماشویی ساختمان دارای نکات و ترفندهایی است که لازم است پس از انجام آن به کار برده شود تا عمل شستشوی ساختمان با نتیجه بهتری همراه شود. در ابتدا گفتیم که هر ساختمانی روش شستشوی مختص به خود را دارد و نمی‌توان به عنوان مثال یک نمای شیشه‌ای را همانند نمای سنگی یا آجر شست و تمیز کرد. حتی نمای ساختمانی که چرب و روغنی است روش شستشوی کاملاً متفاوتی با نمای پر از آلودگی و گردوغبار دارد. در ابتدا لازم است نوع ساختمان و میزان آلودگی آ‌ن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد و سپس روش مناسب برای این کار انجام شود. از طرفی نوع آلودگی نیز بر انتخاب روش شستشو موثر است.

یکی از روش‌های جدید و فوق‌العاده عالی که در نماشویی ساختمان از آن استفاده می‎شود، تکنولوژی مواد نانو به جای مواد و شوینده‌های قدیمی است. شرکت نماشویی کارویس از متریال نانو به عنوان روش جدید و عالی برای شستشوی بهتر و باکیفیت‌تر نمای ساختمان‌ها استفاده می‌کند، چراکه مواد نانو پس از انجام شستشوی ساختمان هیچ‌گونه آسیبی و صدمه‌ای به ساختمان وارد نمی‌کنند و از همه مهمتر اینکه کیفیت و ساختار ساختمان را افزایش می‌دهند. همچنین، تکنولوژی نانو در نماشویی منجر به افزایش مقاومت نما در برابر نفوذ آب و سطح ساختمان در برابر لکه‌ها و اشعه‌های UV می‌شود و تمامی انواع ویروس، قارچ، باکتری و هر گونه آلودگی را در کمترین زمان ممکن از بین می‌برد.

پس از انجام نماشویی ساختمان می‌توان از دستگاه‌های مختص تمیز کاری کردن مانند واترجت استفاده کرد تا نمای ساختمان شفاف و براق و بدون لک باقی بماند. شرکت کارویس با داشتن بهترین تجهیزات و دستگاه‌ها مانند واتر جت کار شستشوی نما را با دقت و سرعت بالا، بدون خط و خش و به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهد.

میزان ماندگاری مواد نانو

میزان ماندگاری مواد نانو در هر ساختمان و متریالی متفاوت است. به طور کلی، ماندگاری مواد نانو بر روی سطح ساختمان طولانی مدت است اما در ساختمان‌های آجری یا سنگی ماندگاری بسیار بیشتری دارد. به این دلیل که مواد نانو به راحتی در این نوع مصالح نفوذ کرده و مدت زمان بیشتری بر روی آن‌ها قرار می‌گیرند.

نماشویی با نانو و رطوبت هوا

یکی از مشکلات اساسی که مناطق مرطوب دارند این است که رطوبت با ترکیب مواد شوینده و املاح آب باعث افزایش فرسایش و تخریب ساختمان‌ها می‎شود و از طرفی به دلیل بارش باران نمای ساختمان‌ها بیشتر در معرض رطوبت قرار دارد. همچنین، رطوبت زیاد قطعاً باعث رشد قارچ و جلبک در فضاهای مختلف ساختمان می‌شود. ازاین‌رو، استفاده از مواد نانو در این گونه مناطق بیشترین کارایی را دارد، به این دلیل که استفاده از مواد نانو منجر به ضدعفونی شدن کامل ساختمان می‌شود و مقاومت و ماندگاری ساختمان را در چنین شرایطی افزایش می‌دهد. بنابراین، می‌توانید برای استفاده از کلیه خدمات ساختمانی مانند نماشویی ساختمان با افراد باتجربه با بهترین تجهیزات و تکنولوژی با تیم کارویس در تماس باشید.